16. srpna 2014

Maggie Stiefvater: Havraní bratrstvo - obálka

KONEČNĚ Argo zveřejnilo českou obálku ke knize Osudný polibek od Maggie. Já tuhle autorku mám strašně ráda, patří mezi mé nejoblíbenější, takže se na Havraní bratrsvo neskutečně těším :). Naštěstí se posunulo vydání a vypadá to, že by mohl první díl vyjít už tenhle měsíc! Musím tu knihu hned mít. A ta obálka


Šestnáctiletá Blue se narodila do rodiny senzibilů a jasnovidců. Ve svém osudu má napsáno, že až políbí svou pravou lásku, dotyčný zemře. Blue se proto rozhodne, že nikdy nikoho líbat nebude. Kluci ji nezajímají a hlavně ne ti z Havraního bratrstva, party bohatých studentů místní elitní školy. S těmi jsou jenom potíže. Jenže když ve své první jasnovidné vizi spatří Ganseyho, vůdce Havraního bratrstva, který má během příštího roku zemřít, nedokáže ho vyhnat z hlavy. Když se s ním pak setká tváří v tvář, polibek smrti se stane reálnou hrozbou...

3 komentáře:

  1. Taky se na tuhle knihu hrozně moc těším. Snad mě nezklame. :)

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem vůbec netušila, ale vypadá hodně zajímavě a ta anotace zaujme. Snad si knihu seženu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá nádherně! :) Já vůbec netušila, že tu má kniha vyjít, ale viděla jsem ji u pár zahraničních blogerů a moc se na ni těším :)

    OdpovědětVymazat